středa 27. srpna 2014

♥ TAG co mě dělá mnou ♥

Čauko, dravím z postele, je 1:06 a já jsem dopsala tento tagíček, už jsem tu zase dlouho nic nepřidala za co jsem na sebe dost naštvaná, za srpen jsem toho sem chtěla přidat co nejvíc a pořád tu mám 10 rozepsaných článků. Takže v budoucnu se můžete těšit třeba na Jak se vyrovnat se stresem nebo Šalvějový čas s třezalkou na hubnutí (y) takže se přidejte do pravidelných odběratelů a můžeme každou chvíli čekat na další článek :)) Jdeme na to okay? :3


1. Kolik měříš?
    - 169, ale chci být ještě vyšší než jsem :3

2. Kolik ti je let? 
    -15 let, 11 měsíců a 23 dní asi (y) divím se, že jsem to spočítala

3. Kdy ses narodila? 

    -3.9.1998 wohóó

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? 

    -těch co právě běží, ale nepatřím do rodiny až na tak vysoké úrovni, kteří si mohou dovolit vše, nemám iPhona, nemám boty tady za 2 litry, ale i tak se to dá ne? Jáj, teď jsem odbočila od tématu, prostě nosím to co se mi líbí :)

5. Máš nějaké piercingy/tetovaní?

    -dlouho jsem uvažovala o piercingu do pupíku, a chci ho pořád, je to takové roztomilé, ale hlavně se to nesmí dozvědět taťka, jinak by mi ho vytrhl :'DD  tetování chci :) asi 3 (y) jinak o tetování tu mám i článek

6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš/nesnášíš?

    -existuje jich hned několik, ale nejvíc do nich patří asi ryby, mořské plody, grep 


7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička?
    -teď je jich strašně moc :) ale třeba od Davida Guetty - Lovers on the sun nebo John Legend - All of me nebo Lilly Wood - Prayer in C
 
8. Zlato vs. Stříbro?

    -stříbro, patřím do té většiny holek co má radši stříbro než zlato :) ale když je možnost nebo příležitost, tak je pro mě vzácnější si vzít zlato než stříbro, když mám na sobě zlato, jsem opatrnější, když ale stříbro, je mi to i docela fuk :) i když by nemělo..
    9. Jaké jsou tvoje záliby?
    -když jsem byla mladší tak gymnastika, ale to se postupem času změnilo,  do konce 9. třídy to byly jenom koně, koně a koně. Ale začínám si všímat, že do mého života už zamířili i kluci, no už nejsem ta malá holčička s panenkou v ruce :')
 
10. Rtěnka vs. Lesk na rty?

      -rtěnka :) miluju rtěnky, i když je nosím minimálně, no, kdyby bylo kam je nosit, tak je na mě vidíte pořád, ale je problém, že nevím kam :) za to lesk můžu nosit kdykoliv, ale vadí mi ,,mokrá" pusa, takže radši rtěnky :3

11. Zima vs. Léto 

      Léto ☼ jednoznačně léto! tento rok léto nebylo vůbec nezký, jenom zima, déšť, někdy slunko, co toto je sakra za léto? -.- i když zima má také své kouzlo, i několik výhod, no řekněte mi, kdo by se nechtěl v zimě zahřívat se svou milovanou polovičkou? :')

12. Máš akné? 

      -ne, nikdy jsem ho neměla a jsem za to neskutečně ráda :)

13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?

      -podle toho jaký je počasí, třeba když se v létě opálím, tak mám hodně suchou pleť, jinak je normální :)

14. Máš pihy? 

      -nene, když jsem byla mladší měla jsem nějakých 5-7 pih na nose, ale postupem času to nějak zaniklo :P Jáj

15. Jakou velikost mají tvé nohy/boty?
      -38/39 a už mi noha nerostééé, yes


Jak jste si užili prázdniny? :)
xoxo Livy :* 

Facebook / Ask.fm / Instagram

4 komentáře:

  1. pěkný tag :) tagy jsou ejdny z mých nejoblíbenějších článků :) a všechno nejlepší k tvým brzkým narozeninám! :) máš můj follow :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuju moc jak za přání, tak fa follow :) tvůj blog znám, sleduju ho už pěkně dlouhou chvilku :)

      Vymazat
  2. Ahoj,
    pozývam Ťa ku mne na blog na GA
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš krásný komentář !