středa 2. července 2014

Jak mít písničku na blogu :) + Návod

Ahoj :) jsem tu s dalším článkem. Rozhodla jsem se, že tu budu přidávat i návody na to, jak mít lepší blog :) doufám, že se vám moje návody budou líbit ;)

 1. Na mém blogu klikni na Wikplayer (viz. obrázek)
 
 

 2. Klikni na ,,Vytvořit nový playlist"
     a vyberte si barvu lišty
 3. Já jsem si zvolila modrý, klikněte na další (viz. foto)
 4.Do prvního rámečku napíšu jméno skladby a pak jdu na YT najdu písničku okopíruji její link a dam ho do rámečku 'Song URL'

 5. Zaškrknu AUTO play a dám hotový. Vyskočí vám tam v rámečku strašně dlouhý odkaz tak si ho zkopírujte

6.Půjdete na Blogger a kliknete tam na tu šipečku u obrázku těch dvou dokumentů. A vyberete Šablona. (Viz.foto)


7.Klikněte na upravit HTML. (Vedle toho oranžového, Personalizace)

 8.Vyskočí vám tam strašně moc písmen..Do těch písmen klikněte (kamkoliv) a zmáčkněte Ctrl+f. Vyskočí vám tam vpravo takové okýnko do kterého napíšete :  '<body'

9.Hned pod to  '<body' na ten řádek pod body klikněte a vložte tam ten dlouhý odkaz co jste si zkopírovali a pak nahoře dejte uložit HTML !! :) A mělo by to být pokud ne udělali jste něco špatně :) 


Nerozumíš něčemu? zeptej se v komentáři :)
xoxo Livčá :*

Facebook ♥ Ask.fm ♥ Instagram








4 komentáře:

  1. Dobrý návod, avšak mě se tyhle věci nelíbí. Nemam rád, když si otevřu blog a nečekaně se mi z něj line nějaká písnička. Navíc, když je na plný pecky. Nic proti tvému blogu samozřejmě, ale prostě mě se to nelíbí.

    Jiným se tento návod bude určitě hodit, ale mě ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasný, každý má jiný vkus :) mně se to třeba líbí ;) neznáš nějaký blog, kde jsou takové podobné návody? :P

      Vymazat
  2. Je, to je fajn, možná to vyzkouším.:)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě to zkus :) není to nic těžkého :P je to jednoduchý trik, na kterém není co zkazit, kouknu se :)

      Vymazat

Děkuji za Váš krásný komentář !